reklama

Ako som sa nedostal na futbal SR - CR

Od doby, keď som sa kvôli štúdiu presťahoval do Bratislavy chodím na futbal.No futbal, to je silné slovo, presnejšie chodím na zápasy našej reprezentácie vo futbale. Už to bude zopár rokov. Keďže mám vek, aký mám, za najväčší úspech slovenského futbalu počas môjho života považujem účasť v baráži o MS. Videl som rôzne zápasy našich chlapcov. Za účasť na jednom z nich, proti Cypru mám doma aj pamätné tričko. Ale to je fuk, podstatné je že po takmer šiestich rokoch bude najbližší zápas druhým, kt. vynechám. (ten prvý som vynechal, lebo som nebol v SR, ale na tom nezáleží).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nie žeby som nechcel ísť, ale akosi som nedostal lístky. Čas, za ktorý sa vypredali, by mohol pokojne konkurovať aj času, za kt. vypredá lístky napr. Metallica, keby prišla hrať do nejakého Nitrianskeho klubu. V pokoji som si žil, tešil sa na zápas a myslel si, že mesiac pred ním nebude problém kúpiť lístky. Až v jedno pekné ráno čítam v novinách, že zápas je vypredaný. Nikoho neobviňujem, je to moja chyba, že nesledujem web Slovenského futbalového zväzu, alebo cestovnej agentúry Mars Travel. Aj keď je pravda, že ma mrzí, že sa môj otec nekamaráti s p. Laurincom. Nechápem však, prečo sa tak náhle zmenil spôsob predaja lístkov. Sem-tam som si klikol na ticketportal, či už nezačali predávať, ale ani vo sne by ma nenapadlo, aby som posielal kvôli štyrom lístkom mailovú rezerváciu nejakej cestovke. A už vôbec som nerátal s tým, že do voľného predaja nepôjde ani jeden lístok. (oficiálnou cestou). Tiež by ma zaujímalo, kam sa podeli všetky lístky na kryté tribúny, kt. som nikdy nevidel vypredané. Význam zmenšenia kapacity o 6000 ľudí (na 24 000) z bezpečnostných dôvodov ide tiež mimo môjho pochopenia, keďže každý lístok je na konkrétne miesto, respektíve sedadlo. A znížiť kapacitu o 1/5 sa mi zdá trošku moc. Samozrejme dúfam, že toto zníženie kapacity pomôže ušetriť zväzu nejaké bubáky z výdavkov na „sekuritákov", ktoré účelovo investuje na zlepšenie nášho futbalu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes ma napadlo, že pozriem net, či niekto s dobrým úmyslom nepredáva lístky na zápas. Samozrejme dobrákov som našiel dosť, ale za cenu 50-60 EUR za lístok za bránu sa mi nikam nechce ísť. Tiež som rád, že futbal v SR má silného sponzora, ale neviem načo dávali polovicu lístkov Corgoňu. (Teda tak to vyzerá podľa internetu, kde ľudia predávajú lístky, ktoré vyhrali.)

Na záver môjho krútenia hlavou nad počínaním SFZ už len dúfam, že atmosféra na štadióne bude skvelá, vzhľadom na očakávané publikum, z ktorého 1/3 budú fanúšikovia nášho súpera, 1/3 budú fanúšikovia Slovenska, časť publika bude prázdna (z bezpečnostných dôvodov) a poslednú časť budú tvoriť priatelia vedenia nášho futbalu a možno prídu aj tí dobráci, ktorým sa nepodarí predať lístok s 400% maržou. Každopádne užime si futbal! Chlapci do toho...

Peter Sebok

Peter Sebok

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nitrančan žijúci v BA, vyštudovaný ekonóm pracujúci v oblasti financií... Mám rád kvalitné pivo, staré rockové kapely a ľudí čo majú vlastný názor... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu